[首頁] [RSS] [電子報] [網路電視]

2007年10月5日

I Believe I Can Fly



I used to think that I could not go on
曾經以為,我沒有辦法再撐下去了。

And life was nothing but an awful song
生活對我來說就只是一首破爛不堪的歌曲

But now I know the meaning of true love
但是現在我明白了真愛的意義。

I'm leaning on the everlasting arms
我正倚靠著恆定而支持著的臂膀


If I can see it, then I can do it
如果我能看得清晰,我就能辦的到

If I just believe it, there's nothing to it
如果我就這樣相信著,沒有什麼事情可以阻擋難倒我

I believe I can fly
我相信我能夠飛翔

I believe I can touch the sky
我相信我能夠觸摸到天際

I think about it every night and day
我就這樣日夜的思量

Spread my wings and fly away
展開我的雙翼飛翔

I believe I can soar
我相信我能高飛翱翔

I see me running through that open door
我看著自己往敞開的門飛奔而去

I believe I can fly
我相信我能夠飛翔

I believe I can fly
I believe I can fly
我相信我能夠飛翔~

See I was on the verge of breaking down
我曾經在崩潰的邊緣

Sometimes silence can seem so loud
沉默有時卻又顯的如此的吵雜


There are miracles in life I must achieve
生命中有些美好的奇蹟是我必定要去實踐圓滿的

But first I know it starts inside of me, oh
但我必須先明白,一切的源頭來自於我的內心

If I can see it, then I can do it
If I just believe it, there's nothing to it
如果我能看得清晰,我就能辦的到
如果我就這樣相信著,沒有什麼事情可以阻擋難倒我

Hey, cuz I believe in me, oh
Hey, 因為我相信自己~

Hey, if I just spread my wings
如果我就這樣展開雙翼

I can fly
I can fly
I can fly, hey
我能夠飛翔~~~