[首頁] [RSS] [電子報] [網路電視]

2007年10月10日

You win again - Bee Gees



你又贏了 - 比吉斯合唱團

I couldn't figure why
You couldn't give me what everybody needs
I shouldn't let you kick me when I'm down
My baby I find out everybody knows that
You've been using me
I'm surprised you let me stay round you
One day I'm gonna lift the cover
And look inside your heart
We gotta level before we go and tear this love apart

There's no fight
You can't fight this battle of love with me

You win again
So little time we do nothing but compete
There's no life on the earth
No other could see me through
You win again
Some never try but if anybody can, we can
And I'll be, I'll be following you
Oh, girl

Oh baby I'll shake you from now on
I'm gonna break down your defences one by one
I'm gonna hit you from all sides
Lay your fortress open wide
Nobody stops this body from taking you
You better beware, I swear
I'm gonna be there one day when you fall
I can never let you cast aside
The greatest love of all

我真的無法理解
為何妳不能給我一般人所需要的呢?
傷心失望時,我不應讓妳落井下石的
寶貝,大家都知道
妳一直在利用我
我很驚訝,為何妳會讓我留在妳身邊
總有一天,我會揭開妳的真面目
看清妳的內心
我們是平等的,在我們撕裂這份愛以前

你不應該
你不能和我打這場愛的戰爭

這一次,妳又贏了
時光短促,我們卻只是在爭吵
這世上已沒有人
沒有人真的了解我
妳又贏了
雖然沒試過,但別人可以,我們一定也可以
我一定會,一定會跟隨妳
噢!女孩

寶貝,我要開始撼動你
把妳的防衛逐一瓦解
從四方八面進攻
把妳的堡壘打開
沒有人敢阻擋我
妳最好小心一點,我發誓
當你落敗,我一定在場
我不會讓妳逃跑的
啊!至高無上的愛

歌詞來源:http://www.tacocity.com.tw/-be60b7f4b425a6de3ace10411455b0f6|1206460792-/abs1984/y19.htm